Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Ons tweede prachtige dekbedovertrek!

Prima site, accurate en snelle levering.

Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik via chat contact gehad voor kleuradvies van hoeslaken passend bij dekbedovertrek, omdat ik kleur moeilijk kan beoordelen via een computerscherm, achteraf... Voorafgaand aan mijn bestelling heb ik via chat contact gehad voor kleuradvies van hoeslaken passend bij dekbedovertrek, omdat ik kleur moeilijk kan beoordelen via een computerscherm, achteraf blijkt de kleur toch niet zo goed te matchen, jammer. Ik heb het niet teruggestuurd omdat ik het snel wilde gebruiken en ook een beetje uit gemakzucht.

Goede ervaring. Ik had al eerder Essenza denbedovertrekken, maar kon in de winkels geen hoezen naar mijn zin/kleur vinden en ben toen naar de website gegaan.

Prima,overzichtelijke website en netjes verpakt geleverd.

Tot op heden elke keer prima ervaring.
Tot op heden elke keer prima ervaring.
Soms koop ik er ook voor een (vergeetachtige) tante, op afstand woonachtig. We zoeken samen wat voor haar op de IPad uit. Zij weet dat dan niet meer en/of vindt het niet leuk meer als ze het ontvangt.
Dus er gaat ook weleens wat retour. Geen punt bij Essenza Home, komt allemaal goed.

B&B De Bloesemhof

Superkwaliteit en mooie uitstraling. Ik gebruik de dekbedovertrekken op de bedden in onze B&B.

Fout gemaakt bij verzending en artikelen nog niet ontvangen

Reactie ESSENZA HOME:

Beste mevrouw,
We hebben uw bestelling retour ontvangen, omdat het huisnummer niet goed was overgenomen. Wij gaan vandaag direct een nieuwe zending versturen naar u.
Onze excuses voor het...
Beste mevrouw,
Onze excuses voor het ongemak.
Team ESSENZA HOME