Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Snelle levering en een leuke attentie erbij.

De zending kwam snel binnen. Van één washand was het naadje niet goed gestikt, leek het. Er zat een gaatje in. Zelf gerepareerd.

Na de eerste bestelling kwam deze snel binnen. Het is van mooie kwaliteit en daarom hebben we, toen we een mail kregen dat als we de volgende dag voor 12.00 uur bestelden dat deze bestelling voor de... Na de eerste bestelling kwam deze snel binnen. Het is van mooie kwaliteit en daarom hebben we, toen we een mail kregen dat als we de volgende dag voor 12.00 uur bestelden dat deze bestelling voor de kerst binnen zou zijn, direct een tweede dekbedovertrek besteld. Teleurstellend dat het niet voor de kerst binnen was. Jammer dat zulke beloftes worden gedaan, die niet waargemaakt kunnen worden. Wel ontvingen we snel bericht wanneer het alsnog bezorgd gaat worden.

Goede ervaringen

Karin van Heemskerk

Prima, de klantenservice kan ik niet beoordelen,die heb ik niet nodig gehad

Binnen twee dagen werden mijn dekbedhoezen geleverd.Goed verpakt en nog met een extra tasje!De hoezen kwamen overeen met het plaatje op de site.Zal Essenza aanbevelen bij familie en vrienden!

Danielle

Een goede ervaring, prettige site, goede en snelle levering. De spullen zijn mooi verpakt (een klein kadootje) en mijn man wil na een nacht slapen onder het Essenza dekbedovertrek niets anders meer.

Jacqueline

Goede en ruime keuze. Snelle levering.

Geweldige service na een vraag per mail!

Ananka

Super en echt mooie kwaliteit dekbedovertrekken, nooit eerder zo’n mooie set gehad. Blij dat ik er twee besteld heb.