Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Aurora

Super mooie kwaliteit en snelle levering.

Geleverde dekbed ziet er nog mooier uit als op de site.

Mooie winkel.

Fijne keuzemogelijkheden en snel leverbaar.

Irma

Donderdagavond 14 december besteld, maar pas maandag 18 december ‘s avonds een mail met track & trace nummer dat er de volgende dag bezorgd zou worden. Dat weekend zag ik op de site dat uw bedrijf... Donderdagavond 14 december besteld, maar pas maandag 18 december ‘s avonds een mail met track & trace nummer dat er de volgende dag bezorgd zou worden. Dat weekend zag ik op de site dat uw bedrijf vrijdag 15 december niet tekefonisch bereikbaar was. In de tussentijd geen bericht dat de levering vertraging zou oplopen. Even een update tussendoor zou fijn geweest zijn. Doen ze bij Coolblue en Bol.com ook.

Leuk dat het pakket een extra geschenk bevatte (kerstballen, tas) en vriendelijke bedankt-kaartjes. Dat maakt het persoonlijker, en een echt kerstcadeautje om uit te pakken.

Cozy Bed & Breakfast

Hele goede ervaring met Essenza Home. Zowel het artikel als de service is perfect. Alleen jammer dat de beloofde kerstballen er niet bijzaten, moet je weer een mail over sturen. Maar dan komt het... Hele goede ervaring met Essenza Home. Zowel het artikel als de service is perfect. Alleen jammer dat de beloofde kerstballen er niet bijzaten, moet je weer een mail over sturen. Maar dan komt het ook direct weer helemaal goed.

Prima levering, goed gecommuniceerd

Kathelijn

Ik Ben groot fan van essenza