Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Prachtig product en snelle levering. Bezorgen met DHL is echter verre van ideaal. Ze leverden af bij onze buren. Dat is een bedrijf, dus gesloten als ik thuis ben.... Niet handig, beter via PostNL... Prachtig product en snelle levering. Bezorgen met DHL is echter verre van ideaal. Ze leverden af bij onze buren. Dat is een bedrijf, dus gesloten als ik thuis ben.... Niet handig, beter via PostNL en dan bij bezorgpunt om de hoek laten afleveren. Zou een grote meerwaarde zijn.

Snel en correct , echter de werkelijkheid was anders dan het plaatje deed vermoeden,nl.borduursel dat niet te zien was op de site>

Uitstekende service en prachtige producten

Jacquelien

Duidelijke site met goede foto’s en omschrijving.

Ik heb een klantenkaart, maar kon dat helaas nergens aangeven. Of misschien wel, maar mij was het niet duidelijk. Volgens mij had ik een tientje tegoed, maar dat kon ik dus niet inwisselen. Ik heb een klantenkaart, maar kon dat helaas nergens aangeven. Of misschien wel, maar mij was het niet duidelijk. Volgens mij had ik een tientje tegoed, maar dat kon ik dus niet inwisselen.
Ook kreeg ik een dag na mijn bestelling een mail dat je een cadeautje bij de bestelling krijgt. Het zou fijn geweest zijn als bij zo'n grote bestelling het meegestuurd zou zijn, gewoon omdat het kan.

Cindy

Dekbedhoes en kussenhoezen in zelfde kleur besteld. Echter hebben een verschillende kleurtint waardoor ze niet bij elkaar passen.

Ryanne

Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Met de ING rentepunten ook nog eens heel betaalbaar.
Ik ben zeer tevreden.