Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

A.Jansma

Helaas was de kwaliteit niet wat ik verwacht had.

Jeanne de Ridder

Ik heb bij Essenza Home een artikel besteld en er ook voordat de levering plaatsvond voor betaald.
Een dag later kreeg ik echter bericht dat het hun speet maar dat besteld artikel niet meer op voorraad was.
Zoiets is altijd jammer.

Duidelijke site met goed beeld en goede zoekfunctie. Jammer dat er geen inpakservice bestaat, om die reden heb ik de andere helft van de bestelling (de bijbehorende badjas elders besteld waar het... Duidelijke site met goed beeld en goede zoekfunctie. Jammer dat er geen inpakservice bestaat, om die reden heb ik de andere helft van de bestelling (de bijbehorende badjas elders besteld waar het voor 1 euro heel mooi en feestelijk verpakt werd.

Jeannette van den Beuken

De website werkt niet altijd goed bij een transactie.Ik had een kortingscode ingevuld. daarna moest ik nog inloggen en bleek mijn (een dag eerder) gemaakte wachtwoord niet meer geldig. Nadat ik het... De website werkt niet altijd goed bij een transactie.Ik had een kortingscode ingevuld. daarna moest ik nog inloggen en bleek mijn (een dag eerder) gemaakte wachtwoord niet meer geldig. Nadat ik het wachtwoord hersteld had, was de kortingscode verlopen. Jammer!
Jullie hebben mooie producten. Daar ben ik al jaren erg blij mee.

Anoniemsnelle levering en je hebt precies wat je graag wil hebben in 1 bestelling

Jullie site voldeed niet direct bij onze bestelling.
moesten eerst mailen voor het ons lukte om onze bestelling te plaatsen.

Prima,Ik heb in de afgelopen jaren enkele malen een dekbed besteld levering en kwaliteit ok

Erg prettig, snel geleverd. Heerlijk product.
Al mijn cursisten van de yogalessen zijn erg tevreden met de plaids :)

Dekbedovertrek erg mooi en van goede kwaliteit. De kussens ook. Hoeslaken helaas niet goed maar retourzending was nog mogelijk. Heel goed geholpen door klantenservice.