Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Zeer vlotte levering ziet er perfect uit

Uitstekende service alsook kwaliteit en leveringscondities: (bestelling van een hoeslaken Satin Essenza). De orderbevestiging was duidelijk, de leveringscondities zeer vlot en klantvriendelijk. de... Uitstekende service alsook kwaliteit en leveringscondities: (bestelling van een hoeslaken Satin Essenza). De orderbevestiging was duidelijk, de leveringscondities zeer vlot en klantvriendelijk. de bestelling is effectief binnen de beoogde 48u (buitenland, België) toegekomen. Deze was zeer goed verpakt. De kwaliteit antwoordt bovendien prima aan de webshop-omschrijving.

Luc

Bestelling was eenvoudig maar tot op heden niks ontvangen

Beste,
Excuus voor de vertraging. Ik heb navraag gedaan en de order gaat vandaag verstuurd worden.

Linda de Jong

Super!

Rieneke

Goede website, goede kwaliteit lakens, snelle levering

Goede service gekregen. Alleen jammer, dat ik woensdagmorgen bestelde en de pakketjes pas vrijdagmiddag kreeg. Dus geen service binnen 24 uur !

Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Om verwarring te voorkomen: wij geven aan een bestelling binnen 24 uur te verzenden. Dit betekent dat wij de order proberen binnen 24 uur te picken en mee te geven aan de logistieke partij. Wij trachten te leveren binnen 48 uur. Wij zeggen niet dat wij binnen 24 uur leveren.
Ik zie dat uw bestelling in 2 delen is verzonden. Het eerste deel is keurig de volgende dag bij u bezorgd en het andere deel een dag later.
Ik hoop dat u veel plezier heeft van uw aankopen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via webstore@essenzahome.nl.
Team ESSENZA HOME

Ik bestelde 2 dekbedhoezen en helaas blijken ze een verschillende kleurbad te hebben. Dit ontdekte ik toen de verpakking al weggegooid was. Dus terugzenden kon niet meer.
Onbegrijpelijk dat...
Onbegrijpelijk dat door u bij verzending niet gecontroleerd wordt op kleur als er twee identieke dekbedhoezen worden besteld.

Beste,
U kunt, ook nadat de verpakking is verwijderd, gerust dit soort klachten bij ons voorleggen. Stuur ons gerust alsnog een email naar webstore@essenzahome.nl met een foto waar we dit kunnen zien. Dan zullen we dit oplossen voor u.
Team ESSENZA HOME

Artikel perfect! Bezorging heel slecht, adviseer dan ook om andere bezorgdienst in te schakelen!!

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Ik lees dat u niet tevreden bent over de bezorging. In de track en trace zie ik dat er 1 dag vertraging is opgelopen door een sorteerfout en dat uw pakket bij de buren is geleverd. Had u misschien liever niet gehad dat het bij de buren werd afgeleverd?
Ik hoor het graag van u. U kunt altijd een reactie plaatsen via webstore@essenzahome.nl.