Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Prima geregeld en verzorgd!

Willem

Een mooie site, en veel keuze. Voor mij ging het om een badjas, die ik bij de Bijenkorf zag hangen. Helaas hadden ze de maat daar niet meer voorradig, dus besloot ik op internet het merk Essenza op... Een mooie site, en veel keuze. Voor mij ging het om een badjas, die ik bij de Bijenkorf zag hangen. Helaas hadden ze de maat daar niet meer voorradig, dus besloot ik op internet het merk Essenza op te zoeken. Hier was de badjas wel voorradig in mijn maat, besteld en snel in huis.
De badjas ziet er kwalitatief uit en zit heerlijk.

En ik ga beslist de site van Essenza nog een keer raadplegen, er staan zulke mooie dingen op.

Dank!

Goed,snelle levering

Saskia

Snelle reactie en levering.

Lisa

Goede levering van producten. Blij met de kwaliteit en aankoop. Ik miste alleen nog meer verschillende kleuren bij de topper hoeslaken, zou fijn zijn als bijv ook grijs, antraciet kleur zou zijn.

mw.Wevers

Mijn ervaring met Essenza is uitstekend

Goed, jammer dat de winkel in utrecht weg is.

Alles prima verlopen!

DM

Wat een prachtige producten heb ik weer mogen ontvangen! Onze slaapkamer lijkt wel een 5 sterrenhotel! Snelle levering en kwaliteit blijft bij Essenza altijd prachtig. Mooie afwerking van de details... Wat een prachtige producten heb ik weer mogen ontvangen! Onze slaapkamer lijkt wel een 5 sterrenhotel! Snelle levering en kwaliteit blijft bij Essenza altijd prachtig. Mooie afwerking van de details bijv print die doorloopt in de omslag van de kussenhoezen, prachtig!

Mooi aanbod van dekbedovertrekken.