Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Solange De Cleir

Een degelijke firma waar alles punctueel en snel wordt verwerkt en daar bovenop een zeer goede kwaliteit wordt geleverd. Proficiat hiervoor

J.H. van Huis

Voor de eerste keer besteld, alles prima geleverd, en heel snel, pluim verdiend!!

Marjolein

Dit dekbed had ik 10 jaar eerder moeten kopen. Wat slaap ik lekker!!!

Mooie site . Ziet er goed uit. Alleen was het niet duidelijk dat er geen slopen bij dekbedhoes zaten..

Prijzen op de webshop en op de bijgevoegde rekening kloppen niet. de prijs op de bon is vele malen duurder.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Op de pakbon communiceren wij de originele verkoopprijs. U heeft artikelen uit de sale besteld, waardoor de prijzen afwijken van de originele prijs. Vandaar dat de prijzen niet overeenkomen. Ik hoop dat dit niet tot verwarring heeft geleid.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt altijd contact met ons opnemen via webstore@essenzahome.nl, de chat, per telefoon of via WhatsApp.
ESSENZA HOME

Makkelijk bestellen, snel bezorgd. Ik ben erg blij met m'n dekbedovertrek.

Thea Laffra

Ik ben heel tevreden over de kleding van Essenza Home. Zacht aan de huid, mooie uitstraling, goede ontwerpen en kwaliteit.