Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Goede kwaliteit en levering.

Renske Koenraads

Dekbed overtrek gekocht en molton en hoeslaken. Nog niet uitgeprobeerd, maar snelle levering en leuk om een shopper cadeau te krijgen.

Prima ervaring,goed contact gehad met medewerker

Goede duidelijke website...beetje traag uploaden fotos..maar dat is klein ongemak

Prima afhandeling van de order.

CCM steenhoek

Pakket is keurig verzonden !het dekbedhoezen 3x gewassen op 60 graden maar het geeft nog steeds af ,en in een kussensloop zit een weeffout precies in het midden !
Heb altijd Essenza lakens...
Heb altijd Essenza lakens maar dit was een tegenvaller !

Reactie ESSENZA HOME:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Wat vervelend om te lezen. Dit hoort uiteraard niet te mogen gebeuren. Ik stuur u even een email om een nieuw overtrek toe te sturen, zodat we dit op een nette manier kunnen oplossen.
Team ESSENZA HOME

Kwaliteit dekbedovertrekken met mooie kleuren. Erg mooi

Evelien

Het product is goed van kwaliteit. De levering liet echter te wensen over. Het werd geleverd met DHL. Nu ben ik normaal al niet zo'n fan van DHL, maar deze keer was het nog wat ongemakkelijker: de... Het product is goed van kwaliteit. De levering liet echter te wensen over. Het werd geleverd met DHL. Nu ben ik normaal al niet zo'n fan van DHL, maar deze keer was het nog wat ongemakkelijker: de bezorger heeft niet aangebeld en ik kon na de 'niet thuis-melding' niet het adres/afleverpunt veranderen. Helaas kwam het pakketje toen te laat.