Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Heel mooi beddengoed , mooie kwaliteit en heerlijk zacht

Heel mooi beddengoed , mooie kwaliteit en heerlijk zacht

Van de levering zou het fijn zijn als het tijdvak iets kleiner is, nu kreeg ik eerst de melding tussen 08.00 en 18.00 en om een uur of 11 was dit aangepast in tussen 14.00 en 18.00
En dat je aan kunt geven wanneer de levering het beste uitkomt (welke dag) zou ook fijn zijn

Leuke mooie spullen,apart design

Helaas is de verhouding prijs kwaliteit slecht.
De stof van de sierkussens trekt stof aan. Voor deze prijs verwacht ik echt kwaliteit.

Maike

Mooie producten die ook na het wassen goed draagbaar blijven.

Wil

Snelle levering en spullen keurig verpakt.

N29 B&B te Amsterdam

Nieuwe order geplaatst voor aanvulling van ons beddengoed voor onze B&B. De eerste zending is nu 5 jaar oud en een dekbed (van de 6) heeft tekenen van slijtage. Tijd voor nieuwe. Gelukkig is... Nieuwe order geplaatst voor aanvulling van ons beddengoed voor onze B&B. De eerste zending is nu 5 jaar oud en een dekbed (van de 6) heeft tekenen van slijtage. Tijd voor nieuwe. Gelukkig is hetzelfde design nog steeds beschikbaar. Erg fijn!

Anne van Steenbergen

Erg vriendelijk en super service

Den Braber

Prachtige dekbedhoezen!
Na telefoongesprek over mankement snel en zeer naar tevredenheid opgelost! Dank!

De levering duurde erg lang