Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

R.bizot

De website is niet klantvriendelijk. Ik heb erg veel moeite gehad de juiste artikelen in de winkelwagen te krijgen. Bij voorbeeld verschillende kleuren hoeslakens, dat is mij uiteindelijk niet... De website is niet klantvriendelijk. Ik heb erg veel moeite gehad de juiste artikelen in de winkelwagen te krijgen. Bij voorbeeld verschillende kleuren hoeslakens, dat is mij uiteindelijk niet gelukt. Hierin valt veel te verbeteren!
Ook werden de door mij bestelde artikelen bezorgd in een winkel in Zoetermeer ipv aan mijn huisadres, zonder dat duidelijk een keus werd aangegeven.

Jasper

Snelle levering, mooie dekbedovertrekken en leuke tas gratis erbij gekregen. De kwaliteit kan ik later pas beoordelen maar de eerste indruk os zeer goed. Vreemd dat ik een score moet invullen voor... Snelle levering, mooie dekbedovertrekken en leuke tas gratis erbij gekregen. De kwaliteit kan ik later pas beoordelen maar de eerste indruk os zeer goed. Vreemd dat ik een score moet invullen voor klantenservice. Dit is nl. niet van toepassing.

Snelle service prachtig product

Positief. Overzichtelijke website en snelle levering.

Prima service, groot assortiment

Voldeed volledig aan mijn verwachting

Marina

Heb al verschillende keren besteld, heb nog nooit een negatieve ervaring gehad. Ik vind het uitstekend !