Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

M vd Smagt. NB ik kan het artiekel niet beoordelen , maar moest iets invullen!!!( foutje in de vragenlijst denk ik)

De levering is tot 2 keer toe fout gegaan, terwijl ik thuis was kon de bezorger het niet vinden ( ? onbegrijpelijk, Pastoor Koenestraat is heel klein en er is maar een nr 2. ik had ook nog gebeld om... De levering is tot 2 keer toe fout gegaan, terwijl ik thuis was kon de bezorger het niet vinden ( ? onbegrijpelijk, Pastoor Koenestraat is heel klein en er is maar een nr 2. ik had ook nog gebeld om nog meer info door te geven toen het de eerste keer niet lukte)

Website werkt fijn, kan er altijd vinden waar ik naar op zoek ben, snelle levering en kwaliteit is goed (ik heb meerdere dekbedovertrekken van Esprit en Marco Polo).

Snelle levering/goed verpakt. Mooie producten. Tevreden.

Ik heb een dekbed en hoeslaken gekocht.

Francine Hendrickx

Aankoop on line is zeer goed verlopen.

Bijzonder snelle levering!

Susan

Heel goed, super goede klantenservice!

HF Ouwerkerk

Essenza dekbedden bevallen mij heel goed.

Erika Holwerda

Ik heb een Marc O' Polo dekbedhoes gekocht. Bij de omschrijvjng stond dat het om een 100% linnen dekbed ging. Dit bleek helaas niet het gdval, een kant is volledig katoen. Daar kwam ik achter nadat... Ik heb een Marc O' Polo dekbedhoes gekocht. Bij de omschrijvjng stond dat het om een 100% linnen dekbed ging. Dit bleek helaas niet het gdval, een kant is volledig katoen. Daar kwam ik achter nadat ik de hoes gewassen had... Ook de kleur vind ik niet echt overeenkomen met de beschrijving: geen beige maar veel meer grijs.