Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Snelle levering van mooi product !!

W van Mierlo

Super bedrijf. Zeer klantvriendelijk. Kwalitatief mooie producten.

Mariel

Geen eerdere ervaring. Eerste x iets besteld.

Caro

Zeer goede site. Handige filters, duidelijke foto's. Zoekt gewoon perrfect! Bezorging ook naar wens.

Er ging iets mis met de betaling en daardoor kon ik niet verder gaan met de bestelling. Na een telefoontje met Essenza klantenservice werd het probleem meteen opgelost. Prima!!!

Goed. jammer dat de retourlabel steeds niet werkte en dat ik uiteindelijk via post.nl mijn retour moest doen.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
We zijn erachter wat de reden was van het niet herkennen van het label. Onze excuses hier voor en dank dat u de moeite heeft genomen om het via een andere manier naar ons te retourneren.
ESSENZA HOME

Thea

Producten zijn helaas nog steeds niet geleverd.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste mevrouw,
Wat ontzettend vervelend dat de producten nog niet geleverd zijn. Onze excuses hiervoor. Ik zie in de track & trace dat de bezorging is verhinderd op zaterdag 27 mei. Ik heb contact gehad met DHL en zij zijn nu een onderzoek gestart.
Ik informeer u hierover verder op uw e-mailadres.
ESSENZA HOME

Geen klachten

De webshop is heel erg overzichtelijk en de productfoto's zijn duidelijk. De levering was snel en de bezorger was vriendelijk. Het product is helemaal wat ik ervan verwacht had en is van hoge... De webshop is heel erg overzichtelijk en de productfoto's zijn duidelijk. De levering was snel en de bezorger was vriendelijk. Het product is helemaal wat ik ervan verwacht had en is van hoge kwaliteit! Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou de volgende keer weer via ESSENZA HOME bestellen.

Prima. Snelle levering