Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Het is heel raar dat op internet staat dat beide artikelen zijn verzonden en er maar 1 artikel in het pakket zit. Op internet staat duidelijk dat de bestelling pas word verzonden als die compleet... Het is heel raar dat op internet staat dat beide artikelen zijn verzonden en er maar 1 artikel in het pakket zit. Op internet staat duidelijk dat de bestelling pas word verzonden als die compleet is. Bij de bestel status staat alleen dat beide artikelen behandeld zijn. Dat kan dus een stuk duidelijker.

Julia van Holstein

Goed maar helaas was het product niet zoals ik verwacht had w.b. kleur dus heb ik het retourgestuurd

Maten duidelijk omschreven en meteen passend

Helemaal Prima!

De levering ging vlot, maar het artikel voldeed niet aan de verwachtingen. Ik heb gemaild met een verzoek over retourneren en die werd snel beantwoord. Gelukkig kon ik het ook retourneren in... De levering ging vlot, maar het artikel voldeed niet aan de verwachtingen. Ik heb gemaild met een verzoek over retourneren en die werd snel beantwoord. Gelukkig kon ik het ook retourneren in beschadigde verpakking. Dat nodigt uit de webshop vaker uit te proberen.

Op zich positief. Ik was op zoek naar een bepaald dekbedovertrek end ie leek uitverkocht. Toen ik contact opname met de klantenservice reageerde deze dame bijzonder vriendelijk en gaf aan te... Op zich positief. Ik was op zoek naar een bepaald dekbedovertrek end ie leek uitverkocht. Toen ik contact opname met de klantenservice reageerde deze dame bijzonder vriendelijk en gaf aan te proberen het dekbedovertrek nog via een filiaal te verkrijgen. Dit lukte helaas niet. Ik gaf toen aan dat ik graag bericht zou ontvangen als dit overtrek toch nog binnen zou komen en had dit ook aangeven in de online store bij als product weer leverbaar was. Via de online shop kreeg ik toen bericht. Hartstikke mooi. Echter kon ik niet bij mijn adres een toevoeging plaatsen. Ik woon op 26-1, maar de 1 kon ik niet invullen. Hierdoor werd het pakket bij mijn buren op 26-HS afgeleverd. Dit vond ik niet handig. Verder tevreden over product.

Noortje

Heel netjes en duidelijk geregeld