Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Snelle levering en goede kwaliteit!

Tineke

Goedema prijs/kwaliteit verhouding

Goede kwaliteit

Ellen

Allereerst ben ik enthousiast over de kwaliteit en keuzemogelijkheden bij Essenza. De producten die ik besteld heb, kloppen qua maatvoering en kleurstelling. Hier een tevreden klant! Het volgen van... Allereerst ben ik enthousiast over de kwaliteit en keuzemogelijkheden bij Essenza. De producten die ik besteld heb, kloppen qua maatvoering en kleurstelling. Hier een tevreden klant! Het volgen van het pakket ging gemakkelijk, zodat ik wist wanneer ik thuis moest zijn.

Ruud

Duidelijke site!

Tijdens het bestellen had ik wat problemen bij het afrekenen (keuzemogelijkheid die niet was toegekend) daarop heb ik een chat gevraagd met één van de medewerkers. Het probleem werd onmiddellijk... Tijdens het bestellen had ik wat problemen bij het afrekenen (keuzemogelijkheid die niet was toegekend) daarop heb ik een chat gevraagd met één van de medewerkers. Het probleem werd onmiddellijk verholpen door de heel vriendelijke heer.

Klantvriendelijk, punctueel.

Goed bevallen

Gerrit

Na een katoenen dekbedovertrek heb ik nu een van katoen-satijn. Ik heb er niet aan hoeven wennen, het is heerlijk!