Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Kleur kwam niet overeen met de werkelijke kleur.

Prima levering

Ben al langer bekend met Essenza beddengoed en heel tevreden. Had alleen gehoopt dat Bluebellgray serie ook nog verkocht werd via Essenza. Daarvoor was ik nu naar de site gegaan, maar helaas niet... Ben al langer bekend met Essenza beddengoed en heel tevreden. Had alleen gehoopt dat Bluebellgray serie ook nog verkocht werd via Essenza. Daarvoor was ik nu naar de site gegaan, maar helaas niet kunnen kopen wat ik graag gewild had. Voor de rest zeer tevreden.

Reactie ESSENZA HOME:

Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Ik lees dat u op zoek was naar het merk Bluebellgray. Ik kan me voorstellen dat u dit merk relateert aan ESSENZA, daar het enkele raakvlakken heeft bij sommige dessins. Wij hebben dit merk niet in onze collectie gehad.
Team ESSENZA HOME

Eerst keer dat ik wat bestelde bij Essenza, voorheen kocht ik het merk in de winkel. Antraciet Jersey hoeslakens ESsenza zijn in omgeving Papendrecht niet te koop. De kleur Antraciet valt tegen, het... Eerst keer dat ik wat bestelde bij Essenza, voorheen kocht ik het merk in de winkel. Antraciet Jersey hoeslakens ESsenza zijn in omgeving Papendrecht niet te koop. De kleur Antraciet valt tegen, het lijkt op donkerbruin. Ik had een gewoon hoeslaken antraciet besteld, kleur was bijna zwart, dezeheb ik geretourneerd.
De 2 Jersey hoezen dienen beschermhoezen en andere hoes had ik nodig voor een topper.
Ik ben er vanuit gegaan dat de antraciet kleuren van Essenza dezelfde zouden zijn.

Levering binnen paar dagen. Netjes.

All perfect!!

Prima service. Makkelijke bestelling en goede bezorging goed verpakt.

Susan

Wel jammer dat wanneer je op Vrijdag.Zaterdag of Zondag besteld ,je langer op je bestelling moet wachten.
Maar voor de rest is het pakket keurig verpakt ,netjes en verzorgd. Dat maakt het dan weer goed.