Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Mooi producten en website. Levering uitstekend en producten goed ingepakt. Ik heb producten geretourneerd, dit heb ik net gedaan dus ik kan nu niet beoordelen of retour goed wordt afgehandeld. Mooi producten en website. Levering uitstekend en producten goed ingepakt. Ik heb producten geretourneerd, dit heb ik net gedaan dus ik kan nu niet beoordelen of retour goed wordt afgehandeld.
Helaas 1 (groot) nadeel van webwinkel: bij het retourneren van de producten moest ik alle producten die ik retourneerde zelf met de pen invullen (productnummers, naam, maat, kleur, reden). Daarnaast kon ik niet alle artikelen op het formulier kwijt. Dit kost ontzettend veel tijd en is hinderlijk. Bij andere webwinkels (bijv bijenkorf) is er een retour formulier bijgeleverd waarop alle producten staan vermeld en waarop je enkel hoeft aan te kruisen welk artikel je retour zendt en de reden aankruist. Ik adviseer u dit te veranderen, deze ''administratie'' kost een klant te veel tijd.

Prima kwaliteit van het overtrek, alleen de kleur valt iets tegen.
We hadden de kleur grijs besteld, alleen was het meer de kleur roze dan grijs.
Is niet erg, we zijn niet moeilijk.

Maartje

Snel, keurig ingepakt. Kreeg nog een mooie tas cadeau.

Marieke14

Correcte en snelle klantenservice via de chat, de medewerker ging op zoek naar het gewenste artikel en bekeek voor mij de voorraad in filialen en de mogelijke nieuwe levering van het artikel.

Ben Mulder

Levering en kwaliteit prima. Bij gebruik van 2 ING rentepunten tegoedbonnen verplicht de bestelling te splitsen en 2 keer verzendkosten te betalen. De bestelling werd echter in 1 pakket verzonden,... Levering en kwaliteit prima. Bij gebruik van 2 ING rentepunten tegoedbonnen verplicht de bestelling te splitsen en 2 keer verzendkosten te betalen. De bestelling werd echter in 1 pakket verzonden, zodat betaling van 1x verzendkosten meer correct was geweest.

Prima service.

Vrijdag besteld dinsdag geleverd is best lang, maandag besteld woensdag geleverd. Voelde mij misleid doordat men zegt dat je in hun winkels gratis kunt afhalen, als je dan zoekt op de website naar... Vrijdag besteld dinsdag geleverd is best lang, maandag besteld woensdag geleverd. Voelde mij misleid doordat men zegt dat je in hun winkels gratis kunt afhalen, als je dan zoekt op de website naar de dichtstbijzijnde winkel en afhalen daardoor mogelijk is en vervolgens in het bestelproces kun je niet die winkel selecteren maar alleen Utrecht en Eindhoven. Dat is voor mij geen optie dus onverwacht zit je dan toch opgescheept met verzendkosten. Kortom deze selectiekeuze op de site van zoek onze winkel komt niet overeen met de winkelkeuze voor bestelling op te halen. Contact opgenomen met klantenservice hun uitleg, in de keuze voor zoek onze winkel staan onze klanten, leveranciers. En alleen in onze feitelijke winkels kun je afhalen. Jammer genoeg staat die informatie nergens op de site.
Men wilde mij uiteindelijk een code geven voor verzendkosten te compenseren maar die code kon niet toegepast worden omdat ik een cadeaubon had gekocht.

Annet Janssen

Snelle service