Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Genoeg keuze uit het assortiment en een snelle levering

Dekbedovertrek zag er toch wat anders uit dan op de foto . Ouwbollig ipv fris.
Dekbedovertrek zag er toch wat anders uit dan op de foto . Ouwbollig ipv fris.
... nog niet nagemeten. ( verpakking te snel weg gedaan), maar dekbed overtrek leek net wat te smal, waardoor dekbed er niet mooi in paste. Niet wat je verwacht van een relatief duur dekbedovertrek.

Reactie ESSENZA HOME:

Wat vervelend dat de kleuren niet goed overeenkomen.
Wat vervelend dat de kleuren niet goed overeenkomen.
U geeft ook aan dat het overtrek wat smal lijkt. U heeft de maat 200 x 220 cm besteld. De breedte van 200 cm zou prima om een dekbed van 200 cm breed moeten passen. Als het overtrek gewassen is, kan een natuurlijke krimp ontstaan van maximaal 3-4% (6-8 cm). Mocht het overtrek in de breedte minder dan 190 cm zijn geworden na het wassen volgens de voorschriften, laat het ons dan gerust weten. Dan zoeken we naar een passende oplossing.
ESSENZA HOME
webstore@essenzahome.nl

Ik had sokken besteld, maar helaas zat het anti diefstal ding er nog aan. Jammer dat dit vergeten was om eraf te halen. Ik heb het daarom retour gestuurd.

Cozy Bed & Breakfast

Super mooie dekbedovertrekken en badmat. Snelle levering. Alleen het bestellen ging niet helemaal vlot.

HM

Artikel goed, bestellen goed, maar het afleveren een ramp.

Kwaliteit artikelen, prima web shop waar je snel vindt wat je zoekt.

In tegenstelling tot hetgeen op de site stond, bleek het artikel helemaal niet voorradig te zijn.
Overigens werd het betaalde bedrag wel snel terug gestort.

Alles prima. Jammer dat ruilen niet digitaal kan.

Aantal zaken besteld. Waarvan eentje verkeerd geselecteerd was in jullie magazijn.
Na eerste instantie vriendelijke call center medewerker, nu al dagenlang niks gehoord over oplossing... ook nadat ik twee mails stuurde. Slecht.