Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Fleur

Kussenslopen besteld maar kleur totaal anders dan op plaatje. Verder snelle service

Prima materiaal, overzichtelijke website. Snelle levering.

Besteld vanuit belgie in het weekend, gelijk een bevestigingsmail, op maandag in behandeling en op dinsdag netjes verpakt in huis. Product volledig naar wens. Echt alles uitstekend

R. Nomden

Correcte, snelle levering

Is het gebruikelijk bij essenza dekbedden dat er geen drukknopen/knoopjes/ flap aan de onderkant zit?
Door het ontbreken hiervan gaat de dekbed constant uit de overtrek.
Door het ontbreken hiervan gaat de dekbed constant uit de overtrek.

Klantenservice is telefonisch op vrijdag niet te bereiken.

ton klijnhout

Buitengewone service, ik had een tweetal dekbedovertrekken van marco polo, waarbij na een aantal keren wassen de helderheid van de kleuren minder werd. Na contact hierover met essenza werd zonder... Buitengewone service, ik had een tweetal dekbedovertrekken van marco polo, waarbij na een aantal keren wassen de helderheid van de kleuren minder werd. Na contact hierover met essenza werd zonder problemen het voorstel gedaan om de overtrekken terug te sturen en het aanbod tegen de oorspronkelijke waarde nieuwe overtrekken te bestellen. Werkelijk top service en een voorbeeld voor de detailhandel.

Fijn en makkelijk

Uitstekend. De levering was er sneller dan verwacht en was compleet.

Goede service waren ook zeer coulant toen er de dag na onze bestelling was kregen wij het verschil netjes terug.

Snelle levering en heel attente kaartjes erbij in de doos.