Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

lies bressers

Gewoon tot nu toe perfect

Prima, voor herhaling vatbaar

Mooie spullen, goede levering

Cherry langenhof

Ik wacht op reactie van de retour en Ing.

Ik heb een badjas besteld via de webshop. Alles is goed en zonder enige problemen geleverd.

Mw. L. Blom

Sorry, het is mij erg tegengevallen. De bestelling via internet heeft mij een uur gekost, had ik toch beter naar de stad kunnen fietsen. Onduidelijk hoe een account aan te maken, je moet opeens een... Sorry, het is mij erg tegengevallen. De bestelling via internet heeft mij een uur gekost, had ik toch beter naar de stad kunnen fietsen. Onduidelijk hoe een account aan te maken, je moet opeens een wachtwoord opgeven alsof deze al is aangemaakt. Bij een tweede keer proberen bleek dat je in feite dan een account gaat aanmaken. Na de eerste keer telefonisch contact opgenomen, de medewerkster aan de telefoon moest het weer navragen, kon dus ook niet helpen.
En uiteindelijk de verkeerde maat slopen geleverd gekregen, de maat 50x70 cm, terwijl deze maat niet eens op de website voorkomt.
Daarnaast gelijk het verzoek om de aanhef in de mail te veranderen, 'Hi' is misschien leuk voor pubers en mogelijk jongeren. Maar hopelijk zijn de wat ouderen ook wel een doelgroep van jullie, wat niet uit de mail blijkt.
Ik heb de slopen teruggestuurd en hoop nu maar dat ik binnen het wettelijke termijn mijn geld terug krijg.

Goed, correcte afhandeling van de bestelling