Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

hanneke v.der Wijst

Prima, maar ik had alleen het overtrek wat dikker verwacht. Het schijnt een beetje door

Overzichtelijke site, snelle levering

M. Eppinga

Kleur van hoeslakens is steel grey maar in kunstlicht zijn de lakens meer bruin dan grijs. In verpakking en in daglicht zijn de lakens meer grijs. Jammer, want de kleur past nu niet bij de... Kleur van hoeslakens is steel grey maar in kunstlicht zijn de lakens meer bruin dan grijs. In verpakking en in daglicht zijn de lakens meer grijs. Jammer, want de kleur past nu niet bij de dekbedovertrekken.

Reactie ESSENZA HOME:

Goede dag,
Wat vervelend om te lezen dat de kleur niet eruit ziet zoals u had gehoopt. U kunt altijd uw bestelling gratis retourneren wanneer u niet tevreden bent.
Met vriendelijke...
Goede dag,
Team ESSENZA HOME

Carmen Denissen

Prima!

Snel bezorgd, moet helaas retour zenden en nieuw bestellen ivm te klein. Vond de maatvoering aan de krappe kant
er was nog correspondentie over niet meeverpakte slopen. Ook dat werd snel en efficient afgehandeld.

Liesbeth

De website was heel makkelijk in het gebruik en alle informatie was duidelijk. Het werd al 1 dag later geleverd, netjes verpakt en met een kaartje erbij om mij veel plezier met mijn aankoop te... De website was heel makkelijk in het gebruik en alle informatie was duidelijk. Het werd al 1 dag later geleverd, netjes verpakt en met een kaartje erbij om mij veel plezier met mijn aankoop te wesen. Leuk!

Website en levering vond ik prima, maar retourproces omslachtig: ordernummer en artikelnummers incl details moeten nog ingevuld worden op retourbon, die zouden er al op moeten staan

Goede kwaliteit