Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Marieke

Goede website. Bestelling gedaan, maar had wat vragen. gemaild en kreeg binnen een paar uur al zeer vriendelijke mail terug.
met antwoord op mijn vragen. (bij vorige bestelling, heb ik tijdens...
met antwoord op mijn vragen. (bij vorige bestelling, heb ik tijdens het bestellen gechat met 1 van de medewerkers en diegene heeft me ook geweldig geholpen. )Snelle levering en product van zeer goede kwaliteit. De bestelling was keurig verpakt en er zat
een leuke kaart bij, heel attent. ik ben een zeer tevreden klant.

Snelle levering. Dekbed en hoeslakens van super mooie kwaliteit.

M.W. Maas

Mooie dekbedovertrekken uitgezocht. Het bestellen via de site verliep uitstekend.
Daarna ging het mis met de bezorging. Ik ontving geen email met een traceercode. Dus ik heb gebeld, ben vriendelijk behandeld. Het werd uitgezocht en de bestelling zou diezelfde dag bezorgd worden door UPS tussen 12:00 en 14:00 uur.
Dat gebeurde dus niet! Om 16.00 uur weer gebeld. Het zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld worden. Twee telefoontjes en een dag later werd er beloofd, dat de zending dezelfde dag geleverd zou worden tussen 16:00 en 18:00 uur.
Maar ook dat lukte niet, ik moest even een uurtje weg, was om 14:00 uur weer thuis en vond een briefje van UPS, dat de bezorger mij niet thuis had getroffen. Dat klopte, maar ik mocht nu zelf de bestelling gaan halen bij een Kiala punt.
Die hele bezorging was dus geen succes! Gelukkig waren de dekbedovertrekken prachtig, dus dat maakte veel goed!

Juno

Het geleverde product voldeed volledig aan de beschrijving, de levering was ook snel

Luus Windmeijer

Prima website om iets te bestellen. Indien gewenst fijn contact en snelle levering.

Fijn om een grote collectie dekbedovertrekken van Essenza op 1 site te vinden

Duidelijke website, snelle thuislevering. Kortom positieve ervaring!