Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Late levering , maandag besteld vrijdag in huis

Snelle levering. Kwaliteit bekend altijd goed.

Lida Paauw

Die is tot de retourzending uitstekend. Vervelend dat ik nu wel de retourkosten moet betalen ook al krijg ik ze retour.

Tatyana

Ik heb mijn pakje nog altijd niet kunnen ontvangen. Ik kreeg een e-mal waar stond dat ik mijn huisnummer vergeten te vermelden. Maar ik heb een standaardformulier ingevuld en volgens mij met de... Ik heb mijn pakje nog altijd niet kunnen ontvangen. Ik kreeg een e-mal waar stond dat ik mijn huisnummer vergeten te vermelden. Maar ik heb een standaardformulier ingevuld en volgens mij met de huisnummer erbij. Ik zou willen zo snel mogelijk mijn pakje krijgen. Groeten

Reactie ESSENZA HOME:

Beste Tatyana,
Dank voor uw beoordeling.
Beste Tatyana,
Dank voor uw beoordeling.
Wij hebben inmiddels uw huisnummer ontvangen en doorgestuurd naar DHL. Zij kunnen de order nu aanbieden op het door u opgegeven adres. Wij verwachten dat dit morgen zal zijn.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via webstore@essenzahome.nl.
ESSENZA HOME

Supergoede service, vriendelijke klantenservice. Bedankt!

c palm

Ruime keuze van goede kwaliteit en je bent zeker dat dit de echte essenza is en niet namaak.

Mijn ervaring met Essenz home is prima. Er stond alleen bij vermeld voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis. Dit bleek alleen niet te kloppen. Jammer, maar gelukkig was ik op moment van bezorgen... Mijn ervaring met Essenz home is prima. Er stond alleen bij vermeld voor 17.00 uur besteld volgende dag in huis. Dit bleek alleen niet te kloppen. Jammer, maar gelukkig was ik op moment van bezorgen nog thuis.