Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

De betaling is nog niet afgehandeld. Ik wacht op overschrijving van bedrag voor retouren.

Hartelijk dank voor uw feedback.
Na ontvangst van de retour, storten wij binnen de wettelijke termijn van 14 dagen het verschuldigde bedrag terug.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust...
Hartelijk dank voor uw feedback.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
ESSENZA HOME

Hennie v.d.Plas

Goede service, snelle levering

Suzanne Grootvelt

Tevreden, dekbed besteld en de volgende dag in huis!

Dekbedovertrek katoen satijn

Sylvia Fokkema

Prima kwaliteit en snelle levering.
Ik vroeg me alleen af als je in de webwinkel koopt ook spaarpunten krijgt zoals in de winkel?

Hartelijk dank voor uw feedback.
Het is helaas niet mogelijk om punten te sparen in de webshop. Punten die gespaard zijn via de member card kunnen daarom ook alleen in de winkels verzilverd worden.
ESSENZA HOME

Helemaal goed, heldere website, snelle en correcte levering, goede kwaliteit producten

Danielle

Tot nu toe hele goede service gehad, ook via mailcontact.
Heb een artikel teruggestuurd,(omgeruild) nu nog even afwachten hoe het gaat met de retrourbetaling.
Maar voor de rest goede,...
Tot nu toe hele goede service gehad, ook via mailcontact.
Maar voor de rest goede, en snelle levering.

Per ongeluk een betalingsherinnering gekregen, na 1 telefoontje opgelost.

Reactie ESSENZA HOME:

Door een fout in ons systeem heeft u ten onrechte een herinnering gekregen, wat wij erg vervelend vinden. Wij zijn deze fout aan het opsporen en maken een aanpassing.
Wij stellen uw mening op...
Wij stellen uw mening op prijs en zijn erg blij dat we uw feedback hebben mogen ontvangen. Hierdoor kunnen wij nu een aanpassing maken, zodat u en anderen klanten deze fout niet meer ervaren . Hartelijk dank hiervoor.

Overzichtelijke site, prima service; en goede kwaliteit voor je geld!