Klantenservice
Kwaliteit van het artikel
Levering

Mooie product, snel geleverd tegen zelfde sale-prijs als in de winkel (BURMANN Eindhoven). Aangezien we niet vaak in Eindhoven komen (wonen er te ver vandaan) was bestellen en leveren via de... Mooie product, snel geleverd tegen zelfde sale-prijs als in de winkel (BURMANN Eindhoven). Aangezien we niet vaak in Eindhoven komen (wonen er te ver vandaan) was bestellen en leveren via de webshop een goed alternatief!

H. de Boer

Vlotte en goede levering.
Vlotte en goede levering.
Tip voor retourzending: Stuur een mail als het pakket retour ontvangen is, zodat je als klant ook weet dat het pakket aangekomen is (ondanks de track&trace optie) en dat het geld binnen enkele dagen op de rekening teruggestort wordt. Deze extra informatie geeft je als klant in ieder geval het gevoel dat alles in orde retour ontvangen is.

Zeer goede service en support

Hoekzema

Prima kwaliteit en snelle levering!

De kwaliteit van de snel geleverde producten overtrof al mijn verwachting. Heerlijk geslapen !

Fijne producten en fijne webshop!

Mooie dekbedovertrekken en prima service!