Klantenservice
Levering

Marianne van Tol

Geweldig 🤩

ML

Goede ervaring, klantenservice reageert snel en het dekbedovertrek is fantastisch. Absoluut de moeite waard.

Linda Hoek

Heel goed, erg mooie artikelen.

Erna v.Buggenum

Erg mooie dekbedovertrekenen een fijne kwaliteit.

Judith de Brabander

Super blij

Charlotte Moen

Heel slecht. Woensdagochtend besteld. Nog niets in huis. Vrijdag meerdere keren gebeld werd niet opgepakt. Gemaild, nog een keer gebeld. Kreeg antwoord dat er iets niet goed gegaan was en dat hij er... Heel slecht. Woensdagochtend besteld. Nog niets in huis. Vrijdag meerdere keren gebeld werd niet opgepakt. Gemaild, nog een keer gebeld. Kreeg antwoord dat er iets niet goed gegaan was en dat hij er handmatig ingezet was. Inmiddels maandag en vervolgens nog niet eens een track en tracé

Beste Charlotte,
Beste Charlotte,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat vinden het ontzettend vervelend dat het niet juist is verlopen met je bestelling, dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! We hopen dat de bestelling inmiddels wel goed is aangekomen. Aan de hand van de review heb ik hierover contact met je opgenomen en een passende oplossing geboden. Mochten de artikelen toch niet naar wens zijn, dan mag je het uiteraard volgens de voorwaarden gratis retourneren en zal het bedrag na ontvangst en verwerking teruggestort worden zoals je betaald had.
Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Een fijne dag toegewenst!

Fem

Dekbedovertrek besteld volgende dag in huis top geregeld!!!

Maaike van Rennes

Levering snel en goed. Elastiek van broek is veel te los voor de maat. Lijkt wel uitgerekt.

Beste Maaike,
Beste Maaike,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat vervelend om te lezen dat er geen rek meer in het elastiek zit. Mocht je het artikel nog niet geretourneerd hebben aan ons en het artikel in eerste instantie wel naar wens was, dan ontvangen we hier graag een bericht en duidelijke foto's van op het e-mailadres webstore@essenzahome.nl, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.
Alvast bedankt en een fijne dag toegewenst!

Fam nieuwenhuizen

Prachtige dekbed hoezen
Supersnel verstuurd

Anja Jansens

Op mijn laptop kreeg ik mijn bestelling niet in de winkelwagen maar na n belletje super snel geregeld 👍🏻

Beste Anja,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
Fijn om te lezen dat het je toch gelukt is om de gewenste artikelen te bestellen.
We wensen je er veel plezier...
Beste Anja,
Bedankt voor het achterlaten van de review.
We wensen je er veel plezier mee!