Expert

Van der Burg

Ze zijn behulpzaam en werken netjes. Echt vakmensen

Röling

Uitstekend advies, snelle levering en professionele bezorging en installatie van mijn TV. Ik kom hier zeker terug!

Clarijs

Ik was op zoek naar oortjes om tijdens het sporten naar muziek e.d. te kunnen luisteren. Ik moest ook wel de omgevingsgeluiden kunnen blijven horen. Mij werd geadviseerd om van Shokz de OpenRun mini... Ik was op zoek naar oortjes om tijdens het sporten naar muziek e.d. te kunnen luisteren. Ik moest ook wel de omgevingsgeluiden kunnen blijven horen. Mij werd geadviseerd om van Shokz de OpenRun mini te nemen. Deze zitten rond je oor met een vaste bevestiging rond je nek én net naast je oorschelp, dus niet in je oor. Het geluid is werkelijk heel goed. Laat je verrassen, het kost wel wat maar dan heb je ook wat.

Van de Velde

Ja zeker ik raad iedereen om ook daar heen tegaan

Brugman

Prima geholpen bij de keuze van een nieuwe wasautomaat. De prijs van de gekozen Siemens wasautomaat was naar ons zin en de machine werd snel en deskundig geinstalleerd en de werking uitgelegd. Ook... Prima geholpen bij de keuze van een nieuwe wasautomaat. De prijs van de gekozen Siemens wasautomaat was naar ons zin en de machine werd snel en deskundig geinstalleerd en de werking uitgelegd. Ook de oude miele werd voor ons afgevoerd.
De medewerkers van Expert Woerden bedankt voor jullie vakmanschap!

Van de Bij

Expert medewerkers in Woerden zijn deskundig en behulpzaam en denken mee met de aanschaf van product. Ook bij problemen oplossend gericht.