Expert

Voor ons was het een hele goeie ervaring om onze aankopen in deze winkel te doen. Deskundig advies en evengoed met alle tijd en ruimte om daar een besluit over te nemen. We zijn heel tevreden zowel... Voor ons was het een hele goeie ervaring om onze aankopen in deze winkel te doen. Deskundig advies en evengoed met alle tijd en ruimte om daar een besluit over te nemen. We zijn heel tevreden zowel met de aankoop als met de geboden service!

We hebben een Siemens warmtepompdroger aangeschaft.
We werden prima geadviseerd door de medewerker.

Ga naar expert, je komt er altijd wel samen uit.

Vriendelijk personeel, netjes geholpen, goed advies en een snelle levering, ga zo door

Veenhof

Omdat expert ook tv’s en soundbars verkopen zouden de aansluiting/instellingen beter verteld moeten worden. Uitleg zeer summier. Volg de app….

Torun

Expert is vakkundig en klantgericht. Onza wasmachine was defect na 17 jaar. We gingen naar Expert en de volgende dag stond de nieuwe wasmachine te draaien bij ons thuis. Snel geleverd, de trap op... Expert is vakkundig en klantgericht. Onza wasmachine was defect na 17 jaar. We gingen naar Expert en de volgende dag stond de nieuwe wasmachine te draaien bij ons thuis. Snel geleverd, de trap op naar boven en vakkundig aangesloten.

Strijkert

Alles wat we afgesproken is
nagekomen. Het installeren
gebeurde deskundig en snel.
Goede adviezen !