Expert

Dingemans

Uitstekende service,goed geïnformeerd over het gebruik van de wasmachine,goed personeel.

Van der Hoest

Alleen maar goede ervaringen met Expert Culemborg.

Prima koelkast. Degelijk, ook de deurvakken. Zeer stil.

Het is de persoonlijke service die het hem doet.....

De 2 installateurs konden de oude wasmachine niet van de zolder krijgen en de nieuwe niet naar boven brengen. Na een telefoontje naar Expert Culemborg kwam de verkoper zelf, binnen een kwartiertje,... De 2 installateurs konden de oude wasmachine niet van de zolder krijgen en de nieuwe niet naar boven brengen. Na een telefoontje naar Expert Culemborg kwam de verkoper zelf, binnen een kwartiertje, naar mijn adres, en de klus was geklaard! Powerrr! Wat een service!
vervolgens:
“Een kind kan de was doen”. Jazeker, mijn kleinzoon van 4 jaar heeft mij helemaal uitgelegd hoe de wasmachine ingesteld kon worden. Hij legde het beter uit dan de gebruiksaanwijzing!
Fijne wasmachine!

Van Dijk

Zeer prettige medewerkers. Zowel telefonisch als in de winkel

We kopen al jaren onze apparaten bij Expert Culemborg en zijn altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Het meedenken zonder aandringen is zeer fijn en het installeren wordt deskundig gedaan.
Echt een topwinkel!

Verkerk

Prima persoonlijke aandacht, goede deskundigheid en snelheid

Fijne winkel waar je nog wordt gerespecteerd als klant.