Expert

J. Houpt

Men geeft deskundig advies en een zéér goede service!

Bongers

Goed geadviseerd en geholpen netjes geleverd, netjes gewerkt gemonteerd en geïnstalleerd.

Knaap

Ik had een koelkast uitgezocht op de website van Expert. Ik keek op de site naar winkels in mijn omgeving die hem op voorraad hadden omdat ik hem snel nodig had. Ik vond er één bij Expert in... Ik had een koelkast uitgezocht op de website van Expert. Ik keek op de site naar winkels in mijn omgeving die hem op voorraad hadden omdat ik hem snel nodig had. Ik vond er één bij Expert in Zevenaar. Gebeld met medewerkster van Expert Zevenaar die zelfs naar het magazijn was gelopen om te controleren of de koelkast er inderdaad was. Super service en mijn waardering ervoor! De bezorgers hebben hem netjes en voorzichtig de galerijtrap op gedragen met zijn tweeën. Keurig netjes binnen in mijn gang neergezet op mijn verzoek omdat ik ruimte moest maken eerst. Ik kreeg nog beleefd een hand van beide heren voordat zij vertrokken. Dat je tegenwoordig nog zoiets kunt meemaken verdient een groot compliment en mijn waardering!

Ben goed geholpen en de uitleg was prima en zeer duidelijk.

Peters

De aflevering was goed.de uitleg overvde aansluitingmatig, onvoldoendeuitleg overnde werking. Tot tweekeer gebeld door mij. Snelle hulp. Maar de werking is nog niet goed. Opnieuw proberen is mij... De aflevering was goed.de uitleg overvde aansluitingmatig, onvoldoendeuitleg overnde werking. Tot tweekeer gebeld door mij. Snelle hulp. Maar de werking is nog niet goed. Opnieuw proberen is mij niet gelukt. Graag nog een keer uitleggen.

Feith

Alles oké alleen werkt mijn nieuwe TV van geen kanten

Het is prettig als je persoonlijke service krijgt en niet als een nummer wordt gezien.

Peters

Goede informatie in de winkel, ruime keuze in apparatuur. Vriendelijk personeel. Ook vriendelijke bezorgers. Netjes geïnstalleerd en duidelijke uitleg van de apparaten.