Expert

Veen

Prettige winkel met ter zake deskundig personeel; Goede keuzemogelijkheden, niet duizelingwekkend veel, prima!

Expert Zwolle zuid

Zeer teleurstellen kunnen nog geen vaatwasser plaatsen, slopen je keuken. Na twee keer een poging om het te herstellen Siemens er maar bij gehaald, deze moest constateren dat hier een paar prutsers... Zeer teleurstellen kunnen nog geen vaatwasser plaatsen, slopen je keuken. Na twee keer een poging om het te herstellen Siemens er maar bij gehaald, deze moest constateren dat hier een paar prutsers aan het werk waren geweest. Na ruim vier maanden meerdere bezoekjes eindelijk (een verkeerd onderdeel) wordt je uitgemaakt voor een zeurende klant, mijn advies een eindje verderop zit EP geen ervaring mee maar volgen mij beter dan een Hans Worst.
Rick

Ik kom al jaren bij Expert je wordt vriendelijk geholpen en als er bij je thuis iets kapot is duurt het niet lang of ze staan voor de deur.Prima geregeld.

Wams

Uitstekende service, komen afspraken na en prima aflevering!

Rennes

Fijne winkel; een aanrader om daar je apparatuur te kopen.

Ctra Moraira A Calpe 199

We hadden onderdelen nodig voor een Atag gasfornuis. Ander gas in Spanje dan in Nederland. Niemand kom helpen maar Expert leverde de onderdelen binnen korte tijd af in spanje.We zijn er erg... We hadden onderdelen nodig voor een Atag gasfornuis. Ander gas in Spanje dan in Nederland. Niemand kom helpen maar Expert leverde de onderdelen binnen korte tijd af in spanje.We zijn er erg meegeholpen