Expert

Volkerink

Erg blij met onze nieuwe wasmachine. Kwaliteit en prijs zijn supergoed. Daarnaast hebben we goed en eerlijk advies gekregen over alles wat we vroegen. En ook het leuke sociale aspect is zeer prettig... Erg blij met onze nieuwe wasmachine. Kwaliteit en prijs zijn supergoed. Daarnaast hebben we goed en eerlijk advies gekregen over alles wat we vroegen. En ook het leuke sociale aspect is zeer prettig in deze winkel. Het zorgt ervoor dat wij en onze familie al jaren in deze winkel komen voor aanschaf van producten en dat het binnen komen in de winkel al een feestje op zich is. Vertrouwen in de producten en de deskundigheid van de medewerkers is een pre. Dat zit goed bij Expert Zwolle Zuid.

Gevonden wat nodig had via de gemeente en perspectief

Simonse

Goede service door kundige medwerker en prijs voor mijn aankoop beter dan bij de MM.

Netjes geholpen en tevreden met de service! Sinds een jaar doen we onze aankopen bij Expert. Personeel is kundig geven betere informatie dan elders!

Geholpen door deskundig en vriendelijk personeel

Voor 20 minuten inbouwen vind ik 120 euro best veel geld. Helaas had iemand bedacht dat ik zelf de
koel- vriescombi in ging bouwen en kon dit niet op het moment van afleveren. Dus een week moeten wachten tot de klus werd afgemaakt. Wel top top top dat de koelvries 2 trappen op naar boven werd gebracht! Super!! Aardige bezorgers, verder alles echt top!

Gewoon fijn gewinkeld bij Expert, fijne winkel en goed personeel!

Ben goed geholpen en de uitleg was prima en zeer duidelijk.