Expert

Schaap

Zo fijn dat er een winkel is waar je niet alleen goede producten kan vinden maar veel meer dan dan.
De mensen luisteren naar wat je nodig hebt en adviseren je een zo goed mogelijk keuze te maken.
Meest doorslaggevende is dat spullen keurig geïnstalleerd worden.
Ik ben er echt heel blij mee!

Moet wasmachine nog gaan gebruiken voor de
eerste keer.
Dus nog geen ervaring!

Verhard

Goede, ruime en overzichtelijke winkel en product informatie. Goede en professionele begeleiding en advies van de verkoper. Zeer snelle levering.

Van der Monde

De medewerker was mij echt ten dienste en gaf een helder en duidelijk advies over een andere vraag.

Koelkast werd vlot geleverd,oude werd meegenomen.Ik had er geen omkijken naar.Heel erg blij met mijn nieuwe koelvriescombinatie!

Bink

Ik heb een zeer goede ervaring met expert dus een aanrader om daar een aankoop te doen mede door de goede service en klantvriendelijkheid en het goede advies

Meijer

Goed bedrijf met leuke aanbiedingen. Komen afspraken en snelle levering

Baljet

Helaas is de service bij deze aankoop slecht. Weinig uitleg en haast om volgende klant te helpen.