Expert

Muizelaar

Advertentie is redelijk volledig, maar persoonlijke aanvulling is toch prettiger.

Klantvriendelijk, deskundig, ruim assortiment, goede service

Vriendelijk en eerlijk advies gekregen
Duidelijk uitleg in verschillen tussen de types/modellen

Online iets kopen is tegenwoordig erg gemakkelijk. Ik gebruik het om te vergelijken en wat meer informatie te krijgen over een product. En dan ga ik naar de winkel. De persoonlijke aandacht, even... Online iets kopen is tegenwoordig erg gemakkelijk. Ik gebruik het om te vergelijken en wat meer informatie te krijgen over een product. En dan ga ik naar de winkel. De persoonlijke aandacht, even meedenken en vergelijken? Het geeft mij een goed gevoel. Ze kunnen bezorgen, maar het artikel dat ik kocht kon ik zelf vervoeren. Het werd netjes in mijn auto gezet door een medewerker. Kijk dat maakt mij blij en heb ik een goed gevoel over wat ik heb gekocht. Online is mooi, persoonlijke aandacht fijner!

Van Wel

Een zaak waar je deskundig en vriendelijk wordt geholpen en die, zo nodig, snelle en goede service verleent.

De service was top de medewerker zeer vriendelijk

Hendriks-franssen

Niet nodig loop binnen en je weet het

De Vries

Goede ervaring met medewerkers van Expert wat betreft advies, bezorging en aansluiting

Veenendaal

Overzichtelijke winkel, goed en deskundig advies. Meerdere mogelijkheden live kunnen uitproberen.