Expert

Van Putten

Als je vakkundig geholpen wilt worden, ga naar Expert

Prikken

Niet verder zoeken, gewoon naar Expert de Boer gaan!

We hebben een condensdroger gekocht en deze werd de volgende dag al thuis bezorgd. Uitstekende service en vriendelijk personeel!

Van Den Dungen

Uitstekend geadviseerd door Mitchel WC De Loper Vlaardingen. Bij aankoop LG TV. Prettig en vlotte verkoopargumenten (niet opdringerig) zodoende een prima aankoop gedaan. Snelle levering en zeer... Uitstekend geadviseerd door Mitchel WC De Loper Vlaardingen. Bij aankoop LG TV. Prettig en vlotte verkoopargumenten (niet opdringerig) zodoende een prima aankoop gedaan. Snelle levering en zeer vakkundige installatie door monteur Ronald. Wij zeer tevreden.

Zeer prettig geholpen, mooie kleinschalig. Je voelt je geen nummer

Wat een toppers weer van Expert. Wasmachine besteld en laten installeren. De 2 mannen waren erg sociaal en meedenkend. Wasmachine perfect aangesloten en advies gegeven. Top service. En deze stopt... Wat een toppers weer van Expert. Wasmachine besteld en laten installeren. De 2 mannen waren erg sociaal en meedenkend. Wasmachine perfect aangesloten en advies gegeven. Top service. En deze stopt niet bij het afleveren. Ook daarna nog

Brons

Ik heb al eerder gezegd: wij blijven bij expert ofschoon we tamelijk ver weg wonen in
Almere.

Willem en Noortje Brons, Almere

Smits Schoenen Bv

Gewoon goede persoonlijke aandacht en vakkennis!