Expert

Ik vind de installatie en ophangservice relatief duur. Heb er wel gebruik van gemaakt omdat ik geen risico’s wilde lopen op beschadiging. ‘Vroeger’ zat zo’n service bij het hogere aanschafbedrag bij... Ik vind de installatie en ophangservice relatief duur. Heb er wel gebruik van gemaakt omdat ik geen risico’s wilde lopen op beschadiging. ‘Vroeger’ zat zo’n service bij het hogere aanschafbedrag bij ‘persoonlijke’ winkels in.
Maar geen spijt van, want het heeft me wel ontzorgd.

Van Dalen

Heldere afspraken, men biedt alternatieven, weet wat de voor en nadelen van deze alternatieven zijn zodat je als klant een afweging kan maken tussen prijs en prestatie. Men is proactief m.b.t. het... Heldere afspraken, men biedt alternatieven, weet wat de voor en nadelen van deze alternatieven zijn zodat je als klant een afweging kan maken tussen prijs en prestatie. Men is proactief m.b.t. het inlichten van de te leveren apparatuur en komt zelf in de lucht als er een afspraak kan worden ingepland. En tot slot: men houdt zich aan de afspraken, ook dat is helaas niet meer vanzelfsprekend tegenwoordig maar bij Expert Nijkerk dus we..

Heskes

We hebben een apparaat achter gelaten voor reparatie. We zouden hierover gebeld worden . Is niet gebeurd. Daarna zelf weer gebeld. Kregen dezelfde boodschap. U wordt gebeld. Weer niet gebeurd.... We hebben een apparaat achter gelaten voor reparatie. We zouden hierover gebeld worden . Is niet gebeurd. Daarna zelf weer gebeld. Kregen dezelfde boodschap. U wordt gebeld. Weer niet gebeurd. Service onder niveau Expert. Gr. Jos

Broeren

Wordt super goed geholpen en eventueel welke keuze het beste voor de klant is

De Ruiter

Klantvriendelijk, goede informatie en denken met je mee.

Schardijn

Zeer tevreden, dichtbij en een ruime keuze. Prettig en enthousiast personeel. Goede service