Expert

Bruijn

Alles keurig geplaatst en zelfs om de stofzuiger gevraagd om te zuigen. Goed!
Ook goede uitleg voor het gebruik gegeven

De klant is hier nog koning.
Zeer vriendelijke mensen, goed advies, goede service. Ik kan geen minpuntje vinden.

Prachtige inbouwoven. Er moest eea veranderd worden in de keuken, maar dat is fantastisch gedaan. Ben er blij mee.

Wijmans

Prima zaak prima medewerkers met voldoende kennis

Expert leverde ons bijzonder klantvriendelijk goede service door op dezelfde dag een wasmachine voor ons te regelen en te laten bezorgen. Dit is al de 2e x dat zij ons op dezelfde dag uit de brand... Expert leverde ons bijzonder klantvriendelijk goede service door op dezelfde dag een wasmachine voor ons te regelen en te laten bezorgen. Dit is al de 2e x dat zij ons op dezelfde dag uit de brand helpen!

Goede service. Vriendelijk en deskundig geholpen.

Van de Weerd

Vriendelijke persoonlijke benadering. Goede uitleg over de verschillende koelvriescombinaties en een zeer snelle levering.

Wasmachine en droger gekocht bij Expert Cronjé, prima uitleg over de apparaten, goede service, binnen een week geleverd en thuis goed geïnstalleerd. Al eerder daar ook een tv gekocht, zelfde... Wasmachine en droger gekocht bij Expert Cronjé, prima uitleg over de apparaten, goede service, binnen een week geleverd en thuis goed geïnstalleerd. Al eerder daar ook een tv gekocht, zelfde ervaring. Kan deze zaak dan ook zeker aanraden!

Wiebenga

Expert Haarlem Cronje is een zeer goede zaak met uitstekend personeel die passend advies geven. Heel erg fijn!

Fijne winkel zonder poeha, deskundig advies, snel, eerlijke en aardige mensen. Goede aanbiedingen. Deed er in de afgelopen twee jaar zowel grote als kleine aankopen, steeds dezelfde ervaring.