Expert

We zijn Snel en Correct geholpen bij hij kopen van een nieuwe was/droogzuil. Gezien we dringend om een nieuwe wasmachine verlegen zaten waren we superblij met de snelheid waarop de producten... We zijn Snel en Correct geholpen bij hij kopen van een nieuwe was/droogzuil. Gezien we dringend om een nieuwe wasmachine verlegen zaten waren we superblij met de snelheid waarop de producten geleverd zijn. Zo waren we weer snel in de gelegenheid de vakantiewas weg te werken.

Rebel

Ik ben zeer tevreden over Expert Steenwijk. Prettige hulp in de winkel en uitstekende service bij het afleveren en installeren van de nieuwe wasdroger thuis. Gewoon een zeer goede ervaring in z'n... Ik ben zeer tevreden over Expert Steenwijk. Prettige hulp in de winkel en uitstekende service bij het afleveren en installeren van de nieuwe wasdroger thuis. Gewoon een zeer goede ervaring in z'n totaliteit.

Goede service en prima prijs-kwaliteitverhouding.
En goede vak en product kennis

Superservice! Wasmachine deed het bij aflevering niet direct door vervoer vanaf de fabrikant maar dit werd direct opgelost.

Van Beek

Ruim assortiment, goede informatie en begeleiding bij eventueel installeren van apparaten.