Expert

Helaas was de verkoper niet geheel op de hoogte over de instelling van
het apparaat.

de Haas

Zeer slechte service als je komt kopen keurig kom niet terug met een apparaat van 1 dag dat water lekt en cups in elkaar drukt dan kun je naar service fluiten en verwensingen te over slecht... Zeer slechte service als je komt kopen keurig kom niet terug met een apparaat van 1 dag dat water lekt en cups in elkaar drukt dan kun je naar service fluiten en verwensingen te over slecht slecht ik koop er nooit meer !!!!!!

Ben van den Berg

Wat een top zaak ! Wat een top monteur ! TV keurig geleverd en perfect opgehangen. Perfecte uitleg en installatie. Ze nemen alle tijd voor je ! Een echte aanrader om hier wat aan te schaffen !

Boesten

Telefonisch een bestelling gedaan met het verzoek de bestelling klaar te leggen omdat ik niet veel tijd had.
En inderdaad alles lag klaar.
Dus pinnen en wegwezen.
Precies zoals...
En inderdaad alles lag klaar.
Dus pinnen en wegwezen.
Precies zoals beloofd!

Van Aggelen

Verkopers zijn vriendelijk, deskundig, denken met je mee, zijn praktisch ingesteld.

Ben erg te vrede heb het product net een dag . Maar mijn vorige koelvriescombinatie had ik 19 jaar . Vandaar dat ik weer een koelvriescombinatie van Liepherr heb gekocht .

Spoelder

Ik had een koelkast besteld (Indesit) ben héél tevreden, behulpzame en zeer vriendelijke bezorgers. zelfs de deur is omgezet dat was service!