Expert

Kloosterman

Ik beveel iedereen Expert Surhuisterveen aan . Je wordt altijd goed geholpen door deskundige vaklui. De service is prima en reparaties worden altijd snel ingepland.

Hulpvaardig, goed advies prima zaak en leuke aanbiedingen.

Wij zijn keurig geholpen in de winkel met het uitzoeken van een nieuwe inbouw vaatwasser. Bij levering kwam er een keurige bezorger. Vriendelijk, wist waar hij mee bezig was en gaf duidelijk uitleg.... Wij zijn keurig geholpen in de winkel met het uitzoeken van een nieuwe inbouw vaatwasser. Bij levering kwam er een keurige bezorger. Vriendelijk, wist waar hij mee bezig was en gaf duidelijk uitleg. Ook toen er een dag later een klein mankementje was werd dit direct na het melden verholpen. Een tevreden klant dus bij Expert Hoogezand

Zijn de misschien iets hogere prijzen zeer zeker waard.

Schepel

De aandacht in de winkel en bezorgen en installeren thuis prima

Fijne winkel. Niet alles is aanwezig, maar veel wel te bestellen. Binnen enkele dagen is het alsnog in huis.

Commandeur

Zonder meer, altijd goed! Nog nooit een probleem gehad! Kan niet beter en prettiger! En is er wel iets, uitstekend geholpen!

Steert

Goede service door vriendelijk, behulpzaam personeel

De Jong

Winkel op Texel zeer goed geholpen. Helaas product niet op voorraad maar toch snel geleverd.
Super vriendelijk personeel en keurige winkel. Wordt er altijd heel goed geholpen en kom zeker terug