Expert

Bij de bestelling komen nog kosten bij waar ik niet op gerekend heb

Zeer goede ervaring met expert. komt zijn afspraken na.

Meer dan 2 maanden wachten op de bestelling winkelier zeer klantonvriendelijk

Van Zandvoort

Nooit en never daar iets kopen!!!! Ze denken dat de klant achterlijk en debiel is, ook de bezorgers spelen het spel van de winkel mee . Tis echt te gek voor woorden . Echt blijf er weg !!
Wat...
Wat een slechte winkel .

Shervan

Ontevreden ervaring. Met de verkopen zijn hartstikke vriendelijk bedenken met jou samen naar mogelijkheden, maar draai als je problemen hebt helemaal totaal andere manier van de gesprek ik heb een... Ontevreden ervaring. Met de verkopen zijn hartstikke vriendelijk bedenken met jou samen naar mogelijkheden, maar draai als je problemen hebt helemaal totaal andere manier van de gesprek ik heb een wasmachine bij hun gekocht die is al drie weken gestopt en niks meer doet zetten wel was in de wasmachine hebben ze wel aangemeld, maar ik krijg na drie weken iemand die naar mijn wasmachine komen kijken de kleding die in de wasmachine zitten dat is hun probleem niet ik heb gevraagd er zijn geen mogelijkheden nee wij kunnen niks voor jou betekenen we hebben aangemeld en dat is alles ik heb het apparaat 1 1/2 maanden teruggekocht . Tot slot dat was mijn eerste apparaat en laatste apparaat, de medewerker van expert Zutphen die manier van omgaan kan niet geaccepteerd worden.
Vriendelijke groet
Shervan Mustafa

Timmer

Ik heb in de winkel een wasmachine en droger gekocht. Afgesproken dat ik gebeld zou worden over de levering. Na anderhalve week wachten nog steeds niets gehoord. Bij navraag in de winkel bleek de... Ik heb in de winkel een wasmachine en droger gekocht. Afgesproken dat ik gebeld zou worden over de levering. Na anderhalve week wachten nog steeds niets gehoord. Bij navraag in de winkel bleek de wasmachine niet geleverd te kunnen worden. Apart leveren betekent ook twee keer bezorgkosten betalen. Ik wacht nog steeds. De verwachte leertijd is nu over anderhalve week. Dan heb ik 4 weken moeten wachten zonder dat expert contact heeft opgenomen.
In de winkel zeiden ze dat ik een goede deal had en dat die wachttijd heel normaal is. Als ik het had geweten was ik niet naar Expert Ermelo gegaan.