Expert

Sanches

Slecht en nog slechter na levering, botte afhandeling, geen excuses, onfatsoenlijke reactie, communicatie ver onder niveau, na 3 kwartier in de winkel gesproken te hebben, een mail verstuurd te... Slecht en nog slechter na levering, botte afhandeling, geen excuses, onfatsoenlijke reactie, communicatie ver onder niveau, na 3 kwartier in de winkel gesproken te hebben, een mail verstuurd te hebben ondertekend met voor- en achternaam en daarna een korte heer/mevrouw mail ontvangen waarin verder niks stond over de gemaakte afspraken/voorkeuren en verzoeken om bevestiging van die afspraken. Was ik een drenkeling roepend om hulp, dan was Daniel Hulzebos verkleed als hulpverlener de persoon die mij macaber kopje onder duwde met een nare grijns en verder overging tot de orde van de dag. Gelukkig was er nog Jeroen, de bezorger/monteur die anderhalve week na betaling het leed kwam verzachten op zijn begripvolle en sympathieke manier.

Afleverings afhandelingen goed op papier zetten

Met mijn moeder samen op locatie in Venray geweest voor advies omtrent een oven inclusief gasfornuis. Helaas is het product erg tegengevallen.
- stuk lager tov wat wij gewend zijn(afmetingen...
- stuk lager tov wat wij gewend zijn(afmetingen niet besproken)
- hetelucht stand werkt niet
- lade sluit niet goed
- komt lucht uit de oven naar buiten

Van der Kaay

De mensen in de winkel konden mijn het product niet uitleggen hoe het werkte de mensen die hem kwamen bezorgen ook niet wisten ook van niks

Weijman

Blijf bij expert goed zelf opletten of de kwaliteit wel is zoals je mag verwachten

Van Empelen

Het in rekening brengen van plaatsen en het erop plaatsen van de droger.
Plaatsen en aansluiten hoort bij de levering en kan niet in rekening worden gebracht.
Nu heb ik de wasmachine...
Het in rekening brengen van plaatsen en het erop plaatsen van de droger.
Nu heb ik de wasmachine zelf uitgepakt en aangesloten.
Dit verwacht ik niet van Expert.
Dan kan ik beter een ander witgoed bedrijf inschakelen, die wel levert en aansluit.

Ik heb EUR 29.95 extra betaald voor zog. "thuis installatie". Van installatie kan echter geen rede zijn. De vriezer stond niet eens waterpas en wiebelde. Ik moest zelf aan het stelpootje draaien om... Ik heb EUR 29.95 extra betaald voor zog. "thuis installatie". Van installatie kan echter geen rede zijn. De vriezer stond niet eens waterpas en wiebelde. Ik moest zelf aan het stelpootje draaien om het toestel recht te krijgen en moest om hulp vragen omdat de ene kant moest worden opgetild waarbij de meegeleverde sleutel niet eens paste. Dit kan beter van jullie kant!