Expert

Jong

De verkoper wist niet eens waar die het over had moest alles zelf uitzoeken hij wou verpakken nog niet eens lezen voor ze klanten zeer waardeloos

Ik heb EUR 29.95 extra betaald voor zog. "thuis installatie". Van installatie kan echter geen rede zijn. De vriezer stond niet eens waterpas en wiebelde. Ik moest zelf aan het stelpootje draaien om... Ik heb EUR 29.95 extra betaald voor zog. "thuis installatie". Van installatie kan echter geen rede zijn. De vriezer stond niet eens waterpas en wiebelde. Ik moest zelf aan het stelpootje draaien om het toestel recht te krijgen en moest om hulp vragen omdat de ene kant moest worden opgetild waarbij de meegeleverde sleutel niet eens paste. Dit kan beter van jullie kant!

Deskundig, vriendelijk, professioneel. Levering op tijd en zeer vriendelijke mensen!

Van der Werf

De sfeer in de winkel is redelijk, meeste medewerkers zijn nogal gereserveerd op twee na.

Scholtens-molenkamp

Expert Ter Apel heeft een zeer kundige staf en de medewerkers zijn zeer vriendelijk. De uitleg was zeer goed en mijn gekocht product voldoet geheel aan mijn verwachtingen