Expert

Jack

Altijd gast vrij bij Expert Deurne, of je het product vandaag of morgen koopt. Bij Expert Deurne geven ze goed advies en zijn ze niet zo opdringerig 😚👍

Expert Maastricht

Afgelopen woensdag gebeld door Expert Maastricht. Stofzuiger wordt geleverd vrijdag 8 december tussen 9.30 en 13.00 uur. Om 11.00 uur zie ik het busje van Expert parkeren een stukje verderop. Bij... Afgelopen woensdag gebeld door Expert Maastricht. Stofzuiger wordt geleverd vrijdag 8 december tussen 9.30 en 13.00 uur. Om 11.00 uur zie ik het busje van Expert parkeren een stukje verderop. Bij buren verderop wordt witgoed geleverd. Vervolgens rijdt busje weg zonder levering stofzuiger!!! Contact met Expert Maastricht is telefonisch onmogelijk (er wordt niet opgenomen) en op een ingesproken bericht wordt niet gereageerd. Ook contactname met klantenservice Expert levert niets op behalve een mail naar Expert Maastricht om contact met mij op te nemen!! Niet dus!!!;Hou jullie op de hoogte van het vervolg

De Groot

Winkel in Enschede is wat aan de kleine kant maar wij vonden wat we moesten hebben. Daarbij is de verkoper die ons geholpen heeft een echte super verkoper. Zijn kennis van producten en de... Winkel in Enschede is wat aan de kleine kant maar wij vonden wat we moesten hebben. Daarbij is de verkoper die ons geholpen heeft een echte super verkoper. Zijn kennis van producten en de vriendelijkheid waarmee hij ons hielp was super.

Schouwenaars

Mijn ervaring is goed . Verkoopster heel vriendelijk en deskundig. Neemt er de tijd voor.

Behulpzaam, professioneel en snel. Ik had nog nooit wat bij Expert besteld, maar ga dat zeker weer doen! Ik had een nieuwe inbouw koelkast en nieuwe oven nodig en alles was met hulp makkelijk te... Behulpzaam, professioneel en snel. Ik had nog nooit wat bij Expert besteld, maar ga dat zeker weer doen! Ik had een nieuwe inbouw koelkast en nieuwe oven nodig en alles was met hulp makkelijk te bestellen, levering was snel en de monteurs ervaren, rustig en professioneel. Een goede ervaring.