Expert

Biene

Bij Expert krijgt men persoonlijke aandacht en goede adviezen.
Mijn producten zijn conform afspraak geleverd en geïnstalleerd door beleefde- en volgens mij deskundige medewerkers.
Mijn...
Bij Expert krijgt men persoonlijke aandacht en goede adviezen.
Mijn vragen werden correct beantwoord en ze hebben geen snipper afval achtergelaten.

De Bas

Super tevreden met mijn nieuwe OLED TV. Ik twijfelde over verschillende merken en modellen. De medewerkers hebben mij kundig en prettig te woord gestaan en hebben mij geholpen tot een voor mij prima... Super tevreden met mijn nieuwe OLED TV. Ik twijfelde over verschillende merken en modellen. De medewerkers hebben mij kundig en prettig te woord gestaan en hebben mij geholpen tot een voor mij prima keuze te komen. Er werd echt de tijd voor genomen, ongedwongen.

Vroon

Competente, vriendelijke medewerkers van Expert in Leersum maken dat wij al vele jaren enthousiast zijn over Expert bij de aankoop van hun producten.

Kloosterman

Bij expert ben je in deze regio het allerbeste af. Zeker over de ouderwetse service die ze bieden

Snel geholpen en alles is volgens afspraak verlopen. Support in de winkel
Is ook super goed. Ik ga zeker Expert bij andere aanbevelen

Al 40 jaar maken we gebruik van jullie service, tot tevredenheid

Van der Sluis

Gewoon lekker naar de winkel, keuze genoeg

De Jonge

Ik koop regelmatig producten bij de expert en ben daar zeer tevreden mee.
wordt goed geholpen in de winkel.