Expert

Kuur

Als jullie goed je werk doen is normaal. En als jullie normaal je werk doen is dat goed, vandaar de 8

Van Heugten

Ik kom er al jaren. Altijd goede en vriendelijke service.

Wij hadden een nieuwe centrifuge nodig. En hebben gebeld of Expert deze nog kon leveren. Een vriendelijke verkoper heeft alle moeite genomen om dit uit te zoeken bij de leveranciers. Al vrij snel... Wij hadden een nieuwe centrifuge nodig. En hebben gebeld of Expert deze nog kon leveren. Een vriendelijke verkoper heeft alle moeite genomen om dit uit te zoeken bij de leveranciers. Al vrij snel was deze gevonden en twee dagen later konden wij de centrifuge al ophalen.
Kortom prima service.

Bults

Garantie,kwaliteit,advies,levering velenmalen beter dan de grotere winkels

Voor ons huis in Frankrijk al twee keer online (in Frankrijk) een Panasonic broodbakmachine online besteld. Twee keer ernstig beschadigd bezorgd. Na goede ervaring bij Expert Barneveld een paar jaar... Voor ons huis in Frankrijk al twee keer online (in Frankrijk) een Panasonic broodbakmachine online besteld. Twee keer ernstig beschadigd bezorgd. Na goede ervaring bij Expert Barneveld een paar jaar geleden met een DeLonghi koffiezetapparaat toch weer naar Expert Barneveld. Broodbakmachine besteld, snel een telefoontje, opgehaald in de winkel en voilá: straks weer mee naar ons huisje in Frankrijk. De winkel in Barneveld ziet er keurig uit; dat maak je zo vaak anders mee.

Expert is goede winkelen deskundig personeel!!!

Kijk eerst op de site van Expert en maak dan de keuze wat je gevonden hebt.