Expert

Pitlo

Verstand van alles ,kland vriendelijk personeel. Als de 109 euro terug gestort word benik dik tevreden.

We werden prettig geholpen in de winkel. Snel en goed geholpen. Toen er echter een beschadiging op onze tv zat en we dit later telefonisch aangaven (de winkel was dicht op zondag en maandag) werd... We werden prettig geholpen in de winkel. Snel en goed geholpen. Toen er echter een beschadiging op onze tv zat en we dit later telefonisch aangaven (de winkel was dicht op zondag en maandag) werd aangegeven dat we dit binnen 24 uur aan hadden moeten geven en dat er niets meer aan gedaan kon worden. Vind ik vrij zonde voor een tv waar we wel 1150 euro voor betaald hebben! Het was ook meteen nee, werd niet klantvriendelijk benaderd of meegedacht. Dat vonden we erg jammer.

Expert s Heerenberg is een fijne winkel met vriendelijk personeel

Prima. Een goede wi kel met prima advies en service.

Winkel prima goede service ze nemen de tijd voor jou. Bezorger veel haast en als je meer wil weten kijk maar in de gebruiksaanwijzing.

Biesheuvel

Uitstekend geholpen met het maken van een keuze in de winkel . Aflevering en installatie van beide machines ging vlekkeloos.