Expert

Goede service , bekwaam en vriendelijk personeel.

Margreet ten Tusscher

Niek van Expert kwam afgelopen week een nieuwe vaatwasser bij ons installeren. Het was een ontzettende moeilijke klus, de oude vaatwasser was er bijna niet uit te krijgen. Niek gaf niet op en heeft... Niek van Expert kwam afgelopen week een nieuwe vaatwasser bij ons installeren. Het was een ontzettende moeilijke klus, de oude vaatwasser was er bijna niet uit te krijgen. Niek gaf niet op en heeft enorm geworsteld. Werknemer van een ander bedrijf was, verwacht ik allang gestopt en had geadviseerd om te vloertegels te verwijderen. Na veel zaagwerk in een moeilijke positie heeft Niek de klus geklaard. Complimenten!! Wij zijn super tevreden!! Voor ons blijft Expert de beste elektronica zaak en bevelen hert anderen warm aan.

H.Reker

Helaas ging onze Liebherr koelkast na 4 jaar kapot. Koelt niet meer. In de winkel geweest. Konden alleen via Liebherr wat regelen. Moest maar met Liebherr onderhandelen over de prijs.. Ik heb bij... Helaas ging onze Liebherr koelkast na 4 jaar kapot. Koelt niet meer. In de winkel geweest. Konden alleen via Liebherr wat regelen. Moest maar met Liebherr onderhandelen over de prijs.. Ik heb bij Expert gekocht den niet bij Liebherr. 250 euro voorrijkosten. Is al meer dan derde van aanschaf kosten. Van een merk koelkast mag je verwachten dat deze langer meegaat. Dat er kosten aan verbonden zijn begrijp ik, maar niet de volledige kosten. Was niets aan te doen. Inmiddels elders een koelkast gekocht.
We kopen zoveel mogelijk bij plaatselijke winkels, dus ook bij Expert. Voor electronica altijd naar Expert geweest. Volgende keer weet ik nog niet of hier weer koop. Even laten bezinken. Moet wel eerlijk zijn, dat ik de andere keren een erg goed geholpen ben. Misschien had personeel een slechte dag.

We hebben over het algemeen goede ervaring met de winkel in Bolsward.

Fijne en goede advisering en overzichtelijke winkel. Wij komen altijd weer terecht bij Expert.

Bink

Dankbaar dat er nog aardige kundige mensen zijn.
Zowel in de winkel als bij het aansluiten thuis.

Veenstra

Expert is een prettige winkel met voldoende assortiment. De medewerkers zijn deskundig en de bezorging is in orde.