Expert

Bisschops

Prima prijs, kwaliteit verhouding met daarbij een goeie service.
Althans alleen mijn ervaring bij Expert, Gen. Cronjestraat te Haarlem

Studiebegeleiding

Goed geholpen in de winkel en snelle levering

Majoor

Wasmachine uit de actie gekocht , weer een zanussi de oude heeft het ook meer dan 10 jaar goed gedaan,
perfect en keurig geïnstalleerd door een voorzichtige en vriendelijke monteur die de machine ook liet proefdraaien.
levering volgens afspraak 100 % tevreden.

Kol

Ik heb alles wat ik moest hebben gekocht bij expert en ben er zeker van dat ik er weer terugkom waarneer nodig ik heb van geen een artikel spijt gehad

Van mij zeker 5 sterren. Gr....

Van mij zeker 5 sterren. Gr. Dirk.

Brendel

Wij hebben al diverse keren witgoed bij Expert gekocht. Prijs/kwaliteit is perfect, advies in de winkel idem. Afspraken worden goed nagekomen. Bezorging is zeer zorgvuldig. Wij kopen graag bij de... Wij hebben al diverse keren witgoed bij Expert gekocht. Prijs/kwaliteit is perfect, advies in de winkel idem. Afspraken worden goed nagekomen. Bezorging is zeer zorgvuldig. Wij kopen graag bij de Expert winkel om de hoek. (Steun lokale winkels, toch fijn dat het niet via internet hoeft!)

Kopen al jaren onze witgoed/keuken apparatuur bij expert in de cronje straat. uitstekende service !!!

Timmerman

Nieuwe wasmachine gekocht bij Expert. Prettig in de winkel geholpen en geadviseerd. Daarnaast super snelle en goede aflvering.

Vet

Expert komt nog thuis bezorgen en aansluiten en demonstreren. Wie doet dat nog? Ik was er zeer mee geholpen toen de T.V. van mijn moeder (96) stuk ging en ik niet in staat was haar te helpen. De... Expert komt nog thuis bezorgen en aansluiten en demonstreren. Wie doet dat nog? Ik was er zeer mee geholpen toen de T.V. van mijn moeder (96) stuk ging en ik niet in staat was haar te helpen. De afstand en het virus zaten echt in de weg. Expert heeft in mijn opdracht zowel een nieuwe T.V. als soundbar keurig geleverd, aangesloten en gedemonstreerd. Mijn moeder is er erg blij mee en ik ben van een probleem verlost.