Expert

Buiter Roden

Super leuke verkopers. Doen wat ze afspreken.

Fred De Weerd

Deskundig en vriendelijk. Persoonlijk, maar toch zakelijk. En zeer transparant. Geen schreeuwerige aanbiedingen, maar gewoon goede producten. Ik betaal nooit te veel bij Expert, en krijg nooit spijt... Deskundig en vriendelijk. Persoonlijk, maar toch zakelijk. En zeer transparant. Geen schreeuwerige aanbiedingen, maar gewoon goede producten. Ik betaal nooit te veel bij Expert, en krijg nooit spijt van een gekocht product.

Ik heb mijn wasmachine en droger nog maar één week binnen. Kan er nog weonig over zeggen.

Nijland

Nieuwe combiwasmacine droger. Bevalt uitstekend

Bartels

Zoals afgesproken gemaild toen het product binnen was.
Bijzonder goed geholpen in de winkel. Men wilde wel meelopen om het in de auto te zetten.

Van Riet

Prima kwaliteit en vriendelijke mensen. ik heb mijn apparatuur altijd bij expert gekocht en nooit enig probleem ondervonden

Van der Holt

Doorgaan op deze manier en Uw winkel zal nog lang bestaan.

Airfryer GF350HLD gekocht naar aanleiding van reviews . Geen teleurstelling, mooie airfryer die helemaal doet wat hij moet doen. Eenvoudig in gebruik,en voor ons [ 2pers. ] groot genoeg.Deze... Airfryer GF350HLD gekocht naar aanleiding van reviews . Geen teleurstelling, mooie airfryer die helemaal doet wat hij moet doen. Eenvoudig in gebruik,en voor ons [ 2pers. ] groot genoeg.Deze airfryer past ook nog in een keukenkastje,maar staat ook fraai op het aanrecht door de zwart geborstelde zijkanten,wat meteen minder handgrepen opleverd. Zeker aan te bevelen